dinsdag 19 november 2024

Geweldig!

 

Het was geweldig, Disneyland. Iedereen was overwegend blij, er viel geen onvertogen woord, ik was iedere avond bekaf maar voldaan. Ergens onderweg zei ik een keer tegen Martine dat dit misschien wel de laatste keer was, dat wij daar met ons allen waren. Dit had ik niet moeten zeggen. Ik flap er wel meer dingen uit waarvan ik dan later denk, nounou. Naar, onaardig, nergens voor nodig. (Ze wil nu ieder jaar, zolang het kan). Het was ook nog smoorheet, de eerste twee dagen, op donderdag ruim 15000 stappen gelopen. En toen we zaterdag in het Bakhuusje waren ben ik gelijk in de tuin tekeer gegaan. Niks bijkomen.

Hierna stonden een bezoek aan UMC Nijmegen en DZ op het programma. Ik zit dit stukje nu te tikken met een sinds gisteren verhoging van 3x2 62,5 naar 3x3 62,5 maar ik heb de tweede dosis vandaag weer naar 2 terug gebracht, ik voel me erg appelig en duizelig. Over tien minuten mag ik eten, dat helpt vast. Gisteravond een glaasje teveel wijn gedronken tijdens de EK finale (Spanje vs Engeland), niet echt slim als je net je medicatie verhoogd hebt.

Dus even een schema vastzetten:

Ma 15                  3                           2                           2

Di 16                   3                           3                           2

Wo 17                 3                           3                           2

Do 18                  3                           3                           3

Kan wijzigen bij vermoede bijverschijnselen. Vandaag een beetje duizelig en rillerig, maar het is natuurlijk ook steeds stervenskoud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Jeuk

                                                                                       1 – 10 – 2024 De afgelopen dagen stonden in het t...