Het was geweldig, Disneyland. Iedereen was overwegend blij,
er viel geen onvertogen woord, ik was iedere avond bekaf maar voldaan. Ergens
onderweg zei ik een keer tegen Martine dat dit misschien wel de laatste keer
was, dat wij daar met ons allen waren. Dit had ik niet moeten zeggen. Ik flap
er wel meer dingen uit waarvan ik dan later denk, nounou. Naar, onaardig,
nergens voor nodig. (Ze wil nu ieder jaar, zolang het kan). Het was ook nog
smoorheet, de eerste twee dagen, op donderdag ruim 15000 stappen gelopen. En
toen we zaterdag in het Bakhuusje waren ben ik gelijk in de tuin tekeer gegaan.
Niks bijkomen.
Hierna stonden een bezoek aan UMC Nijmegen en DZ op het
programma. Ik zit dit stukje nu te tikken met een sinds gisteren verhoging van
3x2 62,5 naar 3x3 62,5 maar ik heb de tweede dosis vandaag weer naar 2 terug
gebracht, ik voel me erg appelig en duizelig. Over tien minuten mag ik eten,
dat helpt vast. Gisteravond een glaasje teveel wijn gedronken tijdens de EK
finale (Spanje vs Engeland), niet echt slim als je net je medicatie verhoogd
hebt.
Dus even een schema vastzetten:
Ma 15 3 2 2
Di 16 3 3 2
Wo 17 3 3 2
Do 18 3 3 3
Kan wijzigen bij vermoede bijverschijnselen. Vandaag een
beetje duizelig en rillerig, maar het is natuurlijk ook steeds stervenskoud.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten